Başkan Bulut’tan hasta ziyareti
Başkan Bulut’tan hasta ziyareti
Kırklareli Belediye Başkanı Derya Bulut, hastane ziyaretiyle çocuk hastalara moral verdi. Sağlık çalışanlarına teşekkür eden Bulut, tüm hastalara acil şifalar diledi.
TRAKYA 2000 -Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesi‘nde tedavi gören çocuklar ve vatandaşları ziyaret eden Başkan Derya Bulut, hastalarla tek tek ilgilenerek geçmiş olsun dileklerini iletti. Bulut, sağlık çalışanlarına da teşekkür etti.
Derya Bulut, hastane ziyaretine ilişkin şu ifadeleri kullandı: “Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören çocuklarımızı ve kıymetli vatandaşlarımızı ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerimizi ilettik.” Ziyaret sırasında hastaların sağlık durumları hakkında bilgi alan Bulut, sağlık çalışanlarına özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Özellikle hasta çocuklarla yakından ilgilenen Bulut, hastaların istek ve şikayetlerini de dinledi. Sağlık personeline çalışmalarından dolayı teşekkür eden Bulut ziyaretlerine devam edeceğini belirtti.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

